Filnamn |
Schema/Posttyp |
Innehåll och tidpunkt |
Populationsbeskrivning |
Uppgifternas ursprung |
Sekretessgrad hos myndigheten |
Behandling av personuppgifter |
Filtyp |
Storlek (bytes) |
Tecken- uppsätt- ning |
Post- längd (bytes) |
Separa- tions- tecken |
Post- sluts- markör |
Antal poster |
Kommentar |
SD_KEU944D_BAT_KON |
BAT |
Båtintervjuer |
Intervjupersoner kontaktade av intervjuare oftast i anslutning
till ombordstigningen på färja. |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
967994 |
ISO-8859-1 |
73 |
|
LF |
13081 |
Variabellista se Bilaga 1a. |
SD_KEU944D_HEM_KON_1 |
HEM_1 |
Hemintervjuer, normalformulär |
Intervjupersonen kontaktadef ör uppföljande intervju efter urval från båtintervju. |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
286254 |
ISO-8859-1 |
80 |
|
LF |
3534 |
Variabellista se bilaga 2.
Fil med posttyp 1 konverterad av Riksarkivet ur fil SD.KEU944D.HEM. |
SD_KEU944D_HEM_KON_2 |
HEM_2 |
Hemintervjuer, normalformulär |
Intervjupersonen kontaktade för uppföljande intervju efter urval från båtintervju. |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
286254 |
ISO-8859-1 |
80 |
|
LF |
3534 |
Variabellista se bilaga 2.
Fil med posttyp 2 konverterad av Riksarkivet ur fil SD.KEU944D.HEM. |
SD_KEU944D_HEM_KON_3 |
HEM_3 |
Hemintervjuer, normalformulär |
Intervjupersonen kontaktade för uppföljande intervju efter urval från båtintervju. |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
286254 |
ISO-8859-1 |
80 |
|
LF |
3534 |
Variabellista se bilaga 2.
Fil med posttyp 3 konverterad av Riksarkivet ur fil SD.KEU944D.HEM. |
SD_KEU944D_HEM_KON_4 |
HEM_4 |
Hemintervjuer, normalformulär |
Intervjupersonen kontaktade för uppföljande intervju efter urval från båtintervju. |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
286254 |
ISO-8859-1 |
80 |
|
LF |
3534 |
Variabellista se bilaga 2.
Fil med posttyp 4 konverterad av Riksarkivet ur fil SD.KEU944D.HEM. |
SD_KEU944D_HEM_KON_5 |
HEM_5 |
Hemintervjuer, normalformulär |
Intervjupersonen kontaktade för uppföljande intervju efter urval från båtintervju. |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
286254 |
ISO-8859-1 |
80 |
|
LF |
3534 |
Variabellista se bilaga 2.
Fil med posttyp 5 konverterad av Riksarkivet ur fil SD.KEU944D.HEM. |
SD_KEU944D_HEM_KON_6 |
HEM_6 |
Hemintervjuer, normalformulär |
Intervjupersonen kontaktade för uppföljande intervju efter urval från båtintervju. |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
286254 |
ISO-8859-1 |
80 |
|
LF |
3534 |
Variabellista se bilaga 2.
Fil med posttyp 6 konverterad av Riksarkivet ur fil SD.KEU944D.HEM. |
SD_KEU944D_HEM_KON_7 |
HEM_7 |
Hemintervjuer, normalformulär |
Intervjupersonen kontaktade för uppföljande intervju efter urval från båtintervju. |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
286254 |
ISO-8859-1 |
80 |
|
LF |
3534 |
Variabellista se bilaga 2.
Fil med posttyp 7 konverterad av Riksarkivet ur fil SD.KEU944D.HEM. |
SD_KEU944D_HEM_KON_8 |
HEM_8 |
Hemintervjuer, normalformulär |
Intervjupersonen kontaktade för uppföljande intervju efter urval från båtintervju. |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
286254 |
ISO-8859-1 |
80 |
|
LF |
3534 |
Variabellista se bilaga 2.
Fil med posttyp 8 konverterad av Riksarkivet ur fil SD.KEU944D.HEM. |
SD_KEU944D_HEM_KON_9 |
HEM_9 |
Hemintervjuer, normalformulär |
Intervjupersonen kontaktade för uppföljande intervju efter urval från båtintervju. |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
286254 |
ISO-8859-1 |
80 |
|
LF |
3534 |
Variabellista se bilaga 2.
Fil med posttyp 9 konverterad av Riksarkivet ur fil SD.KEU944D.HEM. |
SD_KEU944D_HEMX_KON_1 |
HEMX_1 |
Hemintervjuer, extraformulär |
Intervjupersonen kontaktade för uppföljande intervju efter urval från båtintervju. |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
35235 |
ISO-8859-1 |
80 |
|
LF |
435 |
Variabellista se bilaga 2.
Fil med posttyp 1 konverterad av Riksarkivet ur fil SD.KEU944D.HEMX. |
SD_KEU944D_HEMX_KON_2 |
HEMX_2 |
Hemintervjuer, extraformulär |
Intervjupersonen kontaktade för uppföljande intervju efter urval från båtintervju. |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
35235 |
ISO-8859-1 |
80 |
|
LF |
435 |
Variabellista se bilaga 2.
Fil med posttyp 2 konverterad av Riksarkivet ur fil SD.KEU944D.HEMX. |
SD_KEU944D_HEMX_KON_3 |
HEMX_3 |
Hemintervjuer, extraformulär |
Intervjupersonen kontaktade för uppföljande intervju efter urval från båtintervju. |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
35235 |
ISO-8859-1 |
80 |
|
LF |
435 |
Variabellista se bilaga 2.
Fil med posttyp 3 konverterad av Riksarkivet ur fil SD.KEU944D.HEMX. |
SD_KEU944D_TUR_KON |
TUR |
Turfiler |
korta förnöjelseturer årsfridag 1976 |
1975 Års Svenska Öresundsdelegation K3093 |
Nej |
Nej |
Fast fält- och post- längd |
125114 |
ISO-8859-1 |
93 |
|
LF |
1331 |
Variabellista se bilaga 1b
Konverterad version av SD.KEU944D.TUR . Konvertering utförd av Riksarkivet |
Filnamn |
Filtyp |
Version |
Storlek (bytes) |
Tecken- uppsättning |
Behandling av personuppgifter |
Kommentar |
arbetslogg.txt |
text |
|
443434 |
iso-8859-1 |
Nej |
Arbetslogg som genereras automatiskt av KRAM. Ingår som dokumentation. |
vfdmin90 |
text |
|
271280 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. För områdesindelning se Karta skåne (bilaga 4). För uppläggning se bilaga 5.
Okonverterad originalfil. |
vfhm90 |
text |
|
271280 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. För områdesindelning se Karta skåne (bilaga 4). För uppläggning se bilaga 5.
Okonverterad originalfil. |
sd.keu944d.bat |
text |
|
954913 |
EBCDIC |
Nej |
Variabellista se Bilaga 1a.
Okonverterad originalfil. |
sd.keu944d.ghfer |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. |
sd.keu944d.ghfor |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. |
sd.keu944d.ghrest |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpfrid1 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpfrid2 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpfrid3 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpfrid4 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpfrid5 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpfrid6 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpfrid7 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpfrid8 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpvard1 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpvard2 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpvard3 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpvard4 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpvard5 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpvard6 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpvard7 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpvard8 |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
keu944d.grpvard9 |
text |
|
256320 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6 |
sd.keu944d.gvfer |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
sd.keu944d.gvfor |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
sd.keu944d.gvrest |
text |
|
64080 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Okonverterad originalfil. |
sd.keu944d.hem |
text |
|
2544480 |
EBCDIC |
Nej |
Variabellista se bilaga 2
Okonverterad originalfil. |
sd.keu944d.hemx |
text |
|
104400 |
EBCDIC |
Nej |
Variabellista se bilaga 2
Okonverterad originalfil. |
vfdan.min90 |
text |
|
1828575 |
EBCDIC |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Filen innehåller fyra matriser innehållande som sedan delats in egna filer (KOL_PAASTIGNINGER_ANTAL, VEJAFSTAND_KM, KOL_REJSTIDER_MIN, KOL_XS_TID_MIN, VEJRESTIDER_MIN_1990).
Okonverterad origin |
sd.keu944d.tur |
text |
|
123783 |
EBCDIC |
Nej |
Variabellista se bilaga 1b
Okonverterad originalfil. |
VFDAN_MIN90_KON_5 |
text |
|
364800 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se för övrigt bilaga 3. Områdesindelning se bilaga 4.
Troligen prognos för 1990 (Riksarkivets anmärkning). De två första kolumnera i matriserna innehåller ej beräkningsbar information utan är me |
VFDAN_MIN90_KON_2 |
text |
|
364800 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se för övrigt bilaga 3. Områdesindelning se bilaga 4.
Troligen prognos för 1990 (Riksarkivets anmärkning). De två första kolumnera i matriserna innehåller ej beräkningsbar information utan är me |
VFDAN_MIN90_KON_3 |
text |
|
364800 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se för övrigt bilaga 3. Områdesindelning se bilaga 4.
Troligen prognos för 1990 (Riksarkivets anmärkning). De två första kolumnera i matriserna innehåller ej beräkningsbar information utan är me |
VFDAN_MIN90_KON_4 |
text |
|
364800 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se för övrigt bilaga 3. Områdesindelning se bilaga 4.
Troligen prognos för 1990 (Riksarkivets anmärkning). De två första kolumnera i matriserna innehåller ej beräkningsbar information utan är me |
VFDAN_MIN90_KON_1 |
text |
|
364800 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se för övrigt bilaga 3. Områdesindelning se bilaga 4.
Troligen prognos för 1990 (Riksarkivets anmärkning). De två första kolumnera i matriserna innehåller ej beräkningsbar information utan är me |
KEU944D_GRPVARD9_KON_1 |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Fil med posttyp 1 konverterad av Riksarkivet ur fil KEU944D_GRPVARD9. |
KEU944D_GRPVARD9_KON_2 |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Fil med posttyp 2 konverterad av Riksarkivet ur fil KEU944D_GRPVARD9. |
KEU944D_GRPVARD9_KON_3 |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Fil med posttyp 3 konverterad av Riksarkivet ur fil KEU944D_GRPVARD9. |
KEU944D_GRPVARD9_KON_4 |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6
Fil med posttyp 4 konverterad av Riksarkivet ur fil KEU944D_GRPVARD9. |
VFDMIN90_KON |
text |
|
271426 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. För områdesindelning se Karta skåne (bilaga 4). För uppläggning se bilaga 5. Konverterad av Riksarkivet. |
VFHM90_KON |
text |
|
271426 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. För områdesindelning se Karta skåne (bilaga 4). För uppläggning se bilaga 5. Konverterad av Riksarkivet. |
SD_KEU944D_GHFER_KON |
text |
|
64080 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil.
Konverterad version av SD.KEU944D.GHFER . Konvertering utförd av Riksarkivet |
SD_KEU944D_GHFOR_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av SD.KEU944D.GHFOR. Konvertering utförd av Riksarkivet |
SD_KEU944D_GHREST_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av SD.KEU944D.GHREST. Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPFRID1_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPFRID1 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPFRID2_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPFRID2 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPFRID3_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPFRID3 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPFRID4_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPFRID4 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPFRID5_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPFRID5 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPFRID6_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPFRID6 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPFRID7_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Konverterad version av KEU944D.GRPFRID7 . Konvertering utförd av RiksarkivetMatris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. |
KEU944D_GRPFRID8_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPFRID8 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPVARD1_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPVARD1 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPVARD2_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPVARD2 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPVARD3_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPVARD3 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPVARD4_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPVARD4 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPVARD5_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPVARD5 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPVARD6_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPVARD6 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPVARD7_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPVARD7 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
KEU944D_GRPVARD8_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av KEU944D.GRPVARD8 . Konvertering utförd av Riksarkivet |
SD_KEU944D_GVFER_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Konverterad version av SD.KEU944D.GVFER. Konvertering utförd av RiksarkivetMatris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. |
SD_KEU944D_GVFOR_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av SD.KEU944D.GVFOR . Konvertering utförd av Riksarkivet |
SD_KEU944D_GVREST_KON |
text |
|
63448 |
ISO-8859-1 |
Nej |
Matris med zonnummer som indikator både för rad och kolumn. Se bilaga 6.
Okonverterad originalfil. Konverterad version av SD.KEU944D.GVREST . Konvertering utförd av Riksarkivet |
Oresundsutredningen_vol_35_bilaga_1.pdf |
PDF/A |
1b |
12582853 |
|
Nej |
Endast Bilaga 1 skannad då den innehåller enkät som varit underlag för datainsamling. Skannad av Riksarkivet. |
Oresundsutredningen_vol_38.pdf |
pDF/A |
1b |
457379097 |
|
Nej |
Skannad i sin helhet av Riksarkivet. |
Schema/Posttyp |
Fältnamn |
Fält- nivå |
Datatyp |
Start |
Slut |
Längd |
Fältbeskrivning |
Primär- nyckel |
Främmande nyckel |
Kommentar |
HEM_1
|
UBNR |
1 |
string |
1 |
8 |
8 |
UBNR |
Ja |
|
|
|
LNR |
1 |
string |
9 |
13 |
5 |
LNR |
|
|
|
|
Nationalitet |
1 |
string |
14 |
14 |
1 |
Nationalitet |
|
|
|
|
Charterresa |
1 |
string |
15 |
15 |
1 |
Charterresa |
|
|
|
|
Planlaeggning |
1 |
string |
16 |
16 |
1 |
Planläggning |
|
|
|
|
Charter_Kastrup |
1 |
string |
17 |
17 |
1 |
Charter/Kastrup |
|
|
|
|
Baatkombination |
1 |
string |
18 |
19 |
2 |
Båtkombination |
|
|
|
|
Startpunktstyp |
1 |
string |
20 |
20 |
1 |
Startpunktstyp |
|
|
|
|
Startzon |
1 |
string |
21 |
23 |
3 |
Startzon |
|
|
|
|
Aerende_1 |
1 |
string |
24 |
24 |
1 |
Ärende 1 |
|
|
|
|
Omvaeg_1 |
1 |
string |
25 |
25 |
1 |
Omväg 1 |
|
|
|
|
Baatvaentetid |
1 |
string |
26 |
28 |
3 |
Båtväntetid i minuter |
|
|
|
|
Biljettyp_1 |
1 |
string |
29 |
29 |
1 |
Biljettyp 1 |
|
|
|
|
Enkelbiljettkostnad |
1 |
string |
30 |
32 |
3 |
Enkelbiljettkostnad kr |
|
|
|
|
Kortkostnad |
1 |
string |
33 |
36 |
4 |
Kortkostnad kr |
|
|
|
|
Giltighetstid |
1 |
string |
37 |
38 |
2 |
Giltighetstid minuter |
|
|
|
|
Enkelresor_1 |
1 |
string |
39 |
40 |
2 |
Resfrekvens enkelresor 1 |
|
|
|
|
Rabattkortskostnad |
1 |
string |
41 |
44 |
4 |
Rabattkortskostnad kr |
|
|
|
|
Enkelresor_2 |
1 |
string |
45 |
46 |
2 |
Resfrekvens enkelresor 2 |
|
|
|
|
Bilkostnad_1 |
1 |
string |
47 |
50 |
4 |
Bilkostnad 1 kr |
|
|
|
|
Enkel_TOR |
1 |
string |
51 |
51 |
1 |
Enkel/TOR |
|
|
|
|
Passagerarkostnad |
1 |
string |
52 |
55 |
4 |
Passagerarkostnad |
|
|
|
|
Enkel_TOR2 |
1 |
string |
56 |
56 |
1 |
Enkel/TOR |
|
|
|
|
SaelIskapsstorlek_1 |
1 |
string |
57 |
57 |
1 |
SälIskapsstorlek_1 |
|
|
|
|
Mat_planerat |
1 |
string |
58 |
58 |
1 |
Mat_planerat |
|
|
|
|
Mat_faktiskt |
1 |
string |
59 |
59 |
1 |
Mat faktiskt |
|
|
|
|
Syfte |
1 |
string |
60 |
61 |
2 |
Syfte |
|
|
|
|
MaaIzon_1 |
1 |
string |
62 |
64 |
3 |
Målzon 1 |
|
|
|
|
MaaIzon_2 |
1 |
string |
65 |
67 |
3 |
Målzon 2 |
|
|
|
|
MaaIzon_3 |
1 |
string |
68 |
70 |
3 |
Målzon 3 |
|
|
|
|
MaaIzon_4 |
1 |
string |
71 |
73 |
3 |
Målzon 4 |
|
|
|
|
MaaIzon_5 |
1 |
string |
74 |
76 |
3 |
Målzon 5 |
|
|
|
|
Blanka |
1 |
string |
77 |
78 |
2 |
Blanka |
|
|
|
|
Kort_nr_1 |
1 |
string |
79 |
80 |
2 |
Kort nr 1 |
|
|
|
HEM_2
|
UBNR |
1 |
string |
1 |
8 |
8 |
UBNR |
Ja |
|
|
|
MaaIzon_6 |
1 |
string |
9 |
11 |
3 |
Målzon 6 |
|
|
|
|
Rundresa |
1 |
string |
12 |
12 |
1 |
Rundresa |
|
|
|
|
Aerende_2 |
1 |
string |
13 |
13 |
1 |
Ärende 2 |
|
|
|
|
Omvaeg_2 |
1 |
string |
14 |
14 |
1 |
Omväg 2 |
|
|
|
|
Aerende_3 |
1 |
string |
15 |
15 |
1 |
Ärende 3 |
|
|
|
|
Omvaeg_3 |
1 |
string |
16 |
16 |
1 |
Omväg 3 |
|
|
|
|
Baatvaentetid_2 |
1 |
string |
17 |
19 |
3 |
Båtväntetid i minuter |
|
|
|
|
Biljettyp |
1 |
string |
20 |
20 |
1 |
Biljettyp |
|
|
|
|
Samma_biljett_1 |
1 |
string |
21 |
21 |
1 |
Samma biljett 1 |
|
|
|
|
Biljettkostnad |
1 |
string |
22 |
24 |
3 |
Biljettkostnad kr |
|
|
|
|
Kortkostnad |
1 |
string |
25 |
28 |
4 |
Kortkostnad |
|
|
|
|
Giltighetstid |
1 |
string |
29 |
30 |
2 |
Giltighetstid. |
|
|
|
|
Frekvens_3 |
1 |
string |
31 |
32 |
2 |
Frekvens_3 |
|
|
|
|
Rabattkortskostnad |
1 |
string |
33 |
36 |
4 |
Rabattkortskostnad |
|
|
|
|
Frekvens_4 |
1 |
string |
37 |
38 |
2 |
Frekvens 4 st |
|
|
|
|
Bilkostnad_2 |
1 |
string |
39 |
42 |
4 |
Bilkostnad 2 kr |
|
|
|
|
Enkel_TOR |
1 |
string |
43 |
43 |
1 |
Enkel/TOR |
|
|
|
|
Passagerarkostnad_2 |
1 |
string |
44 |
47 |
4 |
Passagerarkostnad 2 |
|
|
|
|
Enkel_TOR_2 |
1 |
string |
48 |
48 |
1 |
Enkel/TOR |
|
|
|
|
Saellskapsstorlek_2 |
1 |
string |
49 |
49 |
1 |
Sällskapsstorlek 2 |
|
|
|
|
Mat_planerat |
1 |
string |
50 |
50 |
1 |
Mat planerat |
|
|
|
|
Mat_faktiskt |
1 |
string |
51 |
51 |
1 |
Mat faktiskt |
|
|
|
|
Slutpunktstyp |
1 |
string |
52 |
52 |
1 |
Slutpunktstyp |
|
|
|
|
Slutpunktszon |
1 |
string |
53 |
55 |
3 |
Slutpunktszon |
|
|
|
|
Aerende_4 |
1 |
string |
56 |
56 |
1 |
Ärende 4 |
|
|
|
|
Omvaeg_4 |
1 |
string |
57 |
57 |
1 |
Omväg 4 |
|
|
|
|
Ensam_saellskap_1 |
1 |
string |
58 |
58 |
1 |
Ensam/sällskap 1 |
|
|
|
|
Saellskapsstorlek_3 |
1 |
string |
59 |
60 |
2 |
Sällskapsstorlek 3 |
|
|
|
|
Ensam_saellskap_2 |
1 |
string |
61 |
61 |
1 |
Ensam/sällskap 2 |
|
|
|
|
Saellskapsstorlek_3_1 |
1 |
string |
62 |
63 |
2 |
Sällskapsstorlek 3 |
|
|
|
|
Bildisposition |
1 |
string |
64 |
64 |
1 |
Bildisposition |
|
|
|
|
Startzon_2 |
1 |
string |
65 |
67 |
3 |
Startzon 2 |
|
|
|
|
Maalpunkt_1_2 |
1 |
string |
68 |
70 |
3 |
Målpunkt 1 (2) |
|
|
|
|
Maalpunkt_sista_2 |
1 |
string |
71 |
73 |
3 |
Målpunkt sista (2) |
|
|
|
|
Slutpunkt_2 |
1 |
string |
74 |
76 |
3 |
Slutpunkt 2 |
|
|
|
|
BIanka |
1 |
string |
77 |
78 |
2 |
BIanka |
|
|
|
|
Kort_nr_2 |
1 |
string |
79 |
80 |
2 |
Kort nr 2 |
|
|
|
HEM_3
|
UBNR |
1 |
string |
1 |
8 |
8 |
UBNR |
Ja |
|
|
|
Endast_gjord_resa |
1 |
string |
9 |
9 |
1 |
Endast gjord resa |
|
|
|
|
Gjord_resa |
1 |
string |
10 |
16 |
7 |
Gjord resa |
|
|
|
|
Alternativ_1 |
1 |
string |
17 |
23 |
7 |
Alternativ 1 |
|
|
|
|
Alternativ_2 |
1 |
string |
24 |
30 |
7 |
Alternativ 2 |
|
|
|
|
Alternativ_3 |
1 |
string |
31 |
37 |
7 |
Alternativ 3 |
|
|
|
|
Alternativ_4 |
1 |
string |
38 |
44 |
7 |
Alternativ 4 |
|
|
|
|
Alternativ_5 |
1 |
string |
45 |
51 |
7 |
Alternativ 5 |
|
|
|
|
Alternativ_6 |
1 |
string |
52 |
58 |
7 |
Alternativ 6 |
|
|
|
|
Alternativ_7 |
1 |
string |
59 |
65 |
7 |
Alternativ 7 |
|
|
|
|
Etapp_1_1 |
1 |
string |
66 |
66 |
1 |
Etapp 1:1=0:1 |
|
|
|
|
Totaltid_etapp_1 |
1 |
string |
67 |
70 |
4 |
Totaltid etapp 1 tim + min |
|
|
|
|
Gaangtid_etapp_1 |
1 |
string |
71 |
74 |
4 |
Gångtid etapp 1 tim + min |
|
|
|
|
Biltid_etapp_1 |
1 |
string |
75 |
78 |
4 |
Biltid etapp 1 tim + min |
|
|
|
|
Kort_3 |
1 |
string |
79 |
80 |
2 |
Kort 3 |
|
|
|
HEM_4
|
UBNR |
1 |
string |
1 |
8 |
8 |
UBNR |
Ja |
|
|
|
Kollaaktid_etapp_1_1 |
1 |
string |
9 |
12 |
4 |
Kollåktid etapp 1:1 tim + min |
|
|
|
|
Vaentetid_etapp_1_1 |
1 |
string |
13 |
15 |
3 |
Väntetid etapp 1:1 min |
|
|
|
|
Kostnad_etapp_1_1 |
1 |
string |
16 |
20 |
5 |
Kostnad etapp 1:1 kr + öre |
|
|
|
|
Skr_Dkr_1_1 |
1 |
string |
21 |
21 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Baat_1_1 |
1 |
string |
22 |
22 |
1 |
Båt 1:1 = Båt 0:1 |
|
|
|
|
Baatkostnad |
1 |
string |
23 |
25 |
3 |
Båtkostnad 1p kr |
|
|
|
|
Enkel_TOR |
1 |
string |
26 |
26 |
1 |
Enkel/TOR |
|
|
|
|
Bilkostnad |
1 |
string |
27 |
30 |
4 |
Bilkostnad |
|
|
|
|
Enkle_TOR1 |
1 |
string |
31 |
31 |
1 |
Enkle/TOR |
|
|
|
|
Pass_kostnad |
1 |
string |
32 |
34 |
3 |
Pass. kostnad |
|
|
|
|
Enkel_TOR2 |
1 |
string |
35 |
35 |
1 |
Enkel/TOR |
|
|
|
|
Baatrestid |
1 |
string |
36 |
38 |
3 |
Båtrestid |
|
|
|
|
Mat |
1 |
string |
39 |
39 |
1 |
Mat |
|
|
|
|
Etapp_1_2 |
1 |
string |
40 |
40 |
1 |
Etapp 1:2=0:2 |
|
|
|
|
Samma_zonordning |
1 |
string |
41 |
41 |
1 |
Samma zonordning |
|
|
|
|
Maalpunkt_1 |
1 |
string |
42 |
45 |
4 |
Målpunkt 1 (ny) |
|
|
|
|
Maalpunkt_sist |
1 |
string |
46 |
49 |
4 |
Målpunkt sist (ny) |
|
|
|
|
Totaltid_etapp_1_2 |
1 |
string |
50 |
53 |
4 |
Totaltid etapp 1:2 tim + min |
|
|
|
|
Gaangtid_etapp_1_2 |
1 |
string |
54 |
57 |
4 |
Gångtid etapp 1:2 tim + min |
|
|
|
|
Biltid_etapp_1_2 |
1 |
string |
58 |
61 |
4 |
Biltid etapp 1:2 tim + min |
|
|
|
|
Kollaaktid_etapp_1 |
1 |
string |
62 |
65 |
4 |
KollÅktid etapp 1:2 tim + min |
|
|
|
|
Vaentetid_etapp_1_2 |
1 |
string |
66 |
68 |
3 |
Väntetid etapp 1:2 min |
|
|
|
|
Kostnad_etapp_1_2 |
1 |
string |
69 |
73 |
5 |
Kostnad etapp 1:2 kr + öre |
|
|
|
|
Skr_Dkr_1_2 |
1 |
string |
74 |
74 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Etapp_1_3 |
1 |
string |
75 |
75 |
1 |
Etapp 1:3=0:3 |
|
|
|
|
BIanka |
1 |
string |
76 |
78 |
3 |
BIanka |
|
|
|
|
Korttyp_4 |
1 |
string |
79 |
80 |
2 |
Korttyp 4 |
|
|
|
HEM_5
|
UBNR |
1 |
string |
1 |
8 |
8 |
UBNR |
Ja |
|
|
|
Totaltid_etapp_1 |
1 |
string |
9 |
12 |
4 |
totaltid etapp 1: tim + min |
|
|
|
|
Gaangtid_etapp_1_3 |
1 |
string |
13 |
16 |
4 |
Gångtid etapp 1:3 tim + min |
|
|
|
|
Biltid_etapp_1_3 |
1 |
string |
17 |
20 |
4 |
Biltid etapp 1:3 tim + min |
|
|
|
|
Kollaaktid_etapp_1_3 |
1 |
string |
21 |
24 |
4 |
Kollåktid etapp 1:3 tim + min |
|
|
|
|
Vaentetid_etapp_1_3 |
1 |
string |
25 |
27 |
3 |
Väntetid etapp 1:3 min |
|
|
|
|
Kostnad_etapp_1_3 |
1 |
string |
28 |
32 |
5 |
Kostnad, etapp 1:3 kr + öre |
|
|
|
|
Skr_Dkr_1_3 |
1 |
string |
33 |
33 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Baat_1_2 |
1 |
string |
34 |
34 |
1 |
Båt 1:2-0:2 |
|
|
|
|
Kostnad_1p |
1 |
string |
35 |
35 |
1 |
Kostnad 1p = fr 55 |
|
|
|
|
Baatkostnad_1p |
1 |
string |
36 |
38 |
3 |
Båtkostnad 1p |
|
|
|
|
Bilkostnad_56 |
1 |
string |
39 |
39 |
1 |
Bilkostnad = fr 56 |
|
|
|
|
Bilkostnad |
1 |
string |
40 |
43 |
4 |
Bilkostnad |
|
|
|
|
Pass_kostnad_57 |
1 |
string |
44 |
44 |
1 |
Pass. Kostnad = fr 57 |
|
|
|
|
Pass_kostnad |
1 |
string |
45 |
47 |
3 |
Pass. Kostnad |
|
|
|
|
Baattid_min |
1 |
string |
48 |
50 |
3 |
Båttid min |
|
|
|
|
Mat |
1 |
string |
51 |
51 |
1 |
Mat |
|
|
|
|
Etapp_1_4 |
1 |
string |
52 |
52 |
1 |
Etapp 1:4=0:4 |
|
|
|
|
Totaltid_etapp_1_4 |
1 |
string |
53 |
56 |
4 |
Totaltid etapp 1:4 tim + min |
|
|
|
|
Gaangtid_etapp_1_4 |
1 |
string |
57 |
60 |
4 |
Gångtid etapp 1:4 tim + min |
|
|
|
|
Biltid_etapp_1_4 |
1 |
string |
61 |
64 |
4 |
Biltid etapp 1:4 tim + min |
|
|
|
|
Kollaaktid_etapp_1_4 |
1 |
string |
65 |
68 |
4 |
Kollåktid etapp 1:4 tim + min |
|
|
|
|
Vaentetid_etapp_1_4 |
1 |
string |
69 |
71 |
3 |
Väntetid etapp 1:4 min |
|
|
|
|
Kostnad_etapp_4 |
1 |
string |
72 |
76 |
5 |
Kostnad etapp 4 kr + öre |
|
|
|
|
Skr_Dkr_1_4 |
1 |
string |
77 |
77 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Etapp_2_1 |
1 |
string |
78 |
78 |
1 |
Etapp 2:1=0:1, 1:1 |
|
|
|
|
Kort_5 |
1 |
string |
79 |
80 |
2 |
Kort 5 |
|
|
|
HEM_6
|
UBNR |
1 |
string |
1 |
8 |
8 |
UBNR |
Ja |
|
|
|
Totaltid_etapp_2_1 |
1 |
string |
9 |
12 |
4 |
totaltid etapp 2: tim + min |
|
|
|
|
Gaangtid_etapp_2_1 |
1 |
string |
13 |
16 |
4 |
Gångtid etapp 2: 1 tim + min |
|
|
|
|
Biltid_etapp_2_1 |
1 |
string |
17 |
20 |
4 |
Biltid etapp 2:1 tim + min |
|
|
|
|
KoIIaaktid_etapp_2_1 |
1 |
string |
21 |
24 |
4 |
KoIIåktid etapp 2:1 tim + min |
|
|
|
|
Vaentetid_etapp_2_1 |
1 |
string |
25 |
27 |
3 |
Väntetid etapp 2:1 min |
|
|
|
|
Kostnad_etapp_2_1 |
1 |
string |
28 |
32 |
5 |
Kostnad etapp 2:1 kr + öre |
|
|
|
|
Skr_Dkr_2_1 |
1 |
string |
33 |
33 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Baat_2_1 |
1 |
string |
34 |
34 |
1 |
Båt 2:1=1:1 |
|
|
|
|
Baatkostnad_2_1 |
1 |
string |
35 |
35 |
1 |
Båtkostnad 2:1=1:1 |
|
|
|
|
Baatkostnad |
1 |
string |
36 |
38 |
3 |
Båtkostnad |
|
|
|
|
Enkel_TOR |
1 |
string |
39 |
39 |
1 |
Enkel/TOR |
|
|
|
|
Bilkostnad_2_1 |
1 |
string |
40 |
43 |
4 |
Bilkostnad 2:1 |
|
|
|
|
Enkel_TOR_1 |
1 |
string |
44 |
44 |
1 |
Enkel/TOR |
|
|
|
|
Pass_kostnad |
1 |
string |
45 |
47 |
3 |
Pass. kostnad |
|
|
|
|
Enkel_TOR_2 |
1 |
string |
48 |
48 |
1 |
Enkel/TOR |
|
|
|
|
Baattid_2_1 |
1 |
string |
49 |
51 |
3 |
Båttid 2:1 |
|
|
|
|
Mat |
1 |
string |
52 |
52 |
1 |
Mat |
|
|
|
|
Etapp_2_2 |
1 |
string |
53 |
53 |
1 |
Etapp 2:2=1:2, 0:2 |
|
|
|
|
Zonordning |
1 |
string |
54 |
54 |
1 |
Zonordning |
|
|
|
|
Maalpunkt_1 |
1 |
string |
55 |
58 |
4 |
Målpunkt 1 (ny) |
|
|
|
|
Maalpunkt_sist |
1 |
string |
59 |
62 |
4 |
Målpunkt sist (ny) |
|
|
|
|
Totaltid_etapp_2_2 |
1 |
string |
63 |
66 |
4 |
Totaltid etapp 2:2 tim + min |
|
|
|
|
Gaangtid_etapp_2_2 |
1 |
string |
67 |
70 |
4 |
Gångtld etapp 2:2 tim + min |
|
|
|
|
Biltid_etapp_2_2 |
1 |
string |
71 |
74 |
4 |
Biltid etapp 2:2 tim + min |
|
|
|
|
Kollaaktid_etapp_2_2 |
1 |
string |
75 |
78 |
4 |
Kollåktid etapp 2:2 tim + min |
|
|
|
|
Kort_6 |
1 |
string |
79 |
80 |
2 |
Kort 6 |
|
|
|
HEM_7
|
UBNR |
1 |
string |
1 |
8 |
8 |
UBNR |
Ja |
|
|
|
Vaentetid_etapp_2_2 |
1 |
string |
9 |
11 |
3 |
Väntetid etapp 2:2 min |
|
|
|
|
Kostnad_etapp_2_2 |
1 |
string |
12 |
16 |
5 |
Kostnad etapp 2:2 kr + öre |
|
|
|
|
Skr_Dkr_2_2 |
1 |
string |
17 |
17 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Etapp_2_3 |
1 |
string |
18 |
18 |
1 |
Etapp 2:3=1:3, 0:3 |
|
|
|
|
Totaltid_etapp_2_3 |
1 |
string |
19 |
22 |
4 |
Totaltid etapp 2:3 tim + min |
|
|
|
|
Gaangtid_etapp_2_3 |
1 |
string |
23 |
26 |
4 |
Gångtid etapp 2:3 tim + min |
|
|
|
|
Biltid_etapp_2_3 |
1 |
string |
27 |
30 |
4 |
Biltid etapp 2:3 tim + min |
|
|
|
|
Kollaaktid_etapp_2_3 |
1 |
string |
31 |
34 |
4 |
Kollåktid etapp 2:3 tim + min |
|
|
|
|
Vaentetid_etapp_2_3 |
1 |
string |
35 |
37 |
3 |
Väntetid, etapp 2:3 min |
|
|
|
|
Kostnader_etapp_2_3 |
1 |
string |
38 |
42 |
5 |
Kostnader etapp,2:3 kr + öre |
|
|
|
|
Skr_Dkr_etapp_2_3 |
1 |
string |
43 |
43 |
1 |
Skr/Dkr etapp 2:3 |
|
|
|
|
Baat_2_2 |
1 |
string |
44 |
44 |
1 |
Båt 2:2=0:2 |
|
|
|
|
Baatkostnad_2_2 |
1 |
string |
45 |
45 |
1 |
Båtkostnad 2:2=0:2 |
|
|
|
|
Batkostnad_2_2_55 |
1 |
string |
46 |
46 |
1 |
Båtkostnad 2:2 = fr 55 |
|
|
|
|
Baatkostnad_Ip |
1 |
string |
47 |
49 |
3 |
Båtkostnad lp |
|
|
|
|
BAtkostnad_2_2_56 |
1 |
string |
50 |
50 |
1 |
Båtkostnad 2:2 – fr 56 |
|
|
|
|
Bilkostnad_2_2 |
1 |
string |
51 |
54 |
4 |
Bilkostnad, 2:2 |
|
|
|
|
Pass_kostnad_57 |
1 |
string |
55 |
55 |
1 |
Pass, kostnad - fr 57 |
|
|
|
|
Pass_kostnad |
1 |
string |
56 |
58 |
3 |
Pass. kostnad |
|
|
|
|
Baattid_2_2 |
1 |
string |
59 |
61 |
3 |
Båttid 2:2 |
|
|
|
|
Mat |
1 |
string |
62 |
62 |
1 |
Mat |
|
|
|
|
Etapp_2_4 |
1 |
string |
63 |
63 |
1 |
Etapp 2:4=1:4, 0:4 |
|
|
|
|
Totaltid_etapp_2_4 |
1 |
string |
64 |
67 |
4 |
Totaltid etapp 2:4 tim + min |
|
|
|
|
Gaangtid_etapp_2_4 |
1 |
string |
68 |
71 |
4 |
Gångtid etapp 2:4 tim + min |
|
|
|
|
Biltid_etapp_2_4 |
1 |
string |
72 |
75 |
4 |
Biltid etapp 2:4 tim + min |
|
|
|
|
Blanka |
1 |
string |
76 |
78 |
3 |
Blanka |
|
|
|
|
Kort_7 |
1 |
string |
79 |
80 |
2 |
Kort 7 |
|
|
|
HEM_8
|
UBNR |
1 |
string |
1 |
8 |
8 |
UBNR |
Ja |
|
|
|
Kollaaktid_etapp_2_4 |
1 |
string |
9 |
12 |
4 |
Kollåktid etapp 2:4 tim + min |
|
|
|
|
Vaentetid_etapp_2_4 |
1 |
string |
13 |
15 |
3 |
Väntetid etapp 2:4 min |
|
|
|
|
Kostnad_etapp_2_4 |
1 |
string |
16 |
20 |
5 |
Kostnad etapp 2:4 kr + öre |
|
|
|
|
Skr_Dkr_2_4 |
1 |
string |
21 |
21 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Foedelseaar |
1 |
string |
22 |
25 |
4 |
Födelseår |
|
|
|
|
Civ_staand |
1 |
string |
26 |
26 |
1 |
Civ stånd |
|
|
|
|
Barnantal |
1 |
string |
27 |
27 |
1 |
Barnantal |
|
|
|
|
Biltillgaeng |
1 |
string |
28 |
28 |
1 |
Biltillgång |
|
|
|
|
Foervaervsarbete |
1 |
string |
29 |
30 |
2 |
Förvärvsarbete |
|
|
|
|
Studier |
1 |
string |
31 |
32 |
2 |
Studier |
|
|
|
|
Hemarb_m_barn |
1 |
string |
33 |
34 |
2 |
Hemarb m barn |
|
|
|
|
Hemarb_u_barn |
1 |
string |
35 |
36 |
2 |
Hemarb u barn |
|
|
|
|
Pensionaer |
1 |
string |
37 |
38 |
2 |
Pensionär |
|
|
|
|
Sjukskriven |
1 |
string |
39 |
40 |
2 |
Sjukskriven |
|
|
|
|
Arbetsloes |
1 |
string |
41 |
42 |
2 |
Arbetsloes |
|
|
|
|
Tjaenstledig |
1 |
string |
43 |
44 |
2 |
Tjänstledig |
|
|
|
|
Vaernplikt |
1 |
string |
45 |
46 |
2 |
Värnplikt |
|
|
|
|
FoerbindeIsealternativ |
1 |
string |
47 |
47 |
1 |
FörbindeIsealternativ |
|
|
|
|
Baatlinje |
1 |
string |
48 |
48 |
1 |
Båtlinje |
|
|
|
|
Bro_Baat |
1 |
string |
49 |
49 |
1 |
Bro/Båt |
|
|
|
|
Hushaallsinkomst |
1 |
string |
50 |
50 |
1 |
Hushållsinkomst |
|
|
|
|
Gaangtid_etapp_0_1 |
1 |
string |
51 |
54 |
4 |
Gångtid etapp 0:1 tim + min |
|
|
|
|
Bilkoertid_etapp_0_1 |
1 |
string |
55 |
58 |
4 |
Bilkörtid etapp 0:1 tim + min |
|
|
|
|
Kollaaktid_etapp_0_1 |
1 |
string |
59 |
62 |
4 |
Kollåktid etapp 0:1 tim + min |
|
|
|
|
Vaentetid_etapp_0_1 |
1 |
string |
63 |
65 |
3 |
Väntetid, etapp 0:1 tim + min |
|
|
|
|
Totalkostnad_etapp_0_1 |
1 |
string |
66 |
70 |
5 |
Totalkostnad etapp 0:1 kr + öre |
|
|
|
|
Skr_Dkr_1 |
1 |
string |
71 |
71 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Gangtid_etapp_0_2 |
1 |
string |
72 |
75 |
4 |
Gångtid etapp 0:2 tim + min |
|
|
|
|
Blank |
1 |
string |
76 |
78 |
3 |
Blank |
|
|
|
|
Kort_8 |
1 |
string |
79 |
80 |
2 |
Kost 8 |
|
|
|
HEM_9
|
UBNR |
1 |
string |
1 |
8 |
8 |
UBNR |
Ja |
|
|
|
Bilkoertid_etapp_0_2 |
1 |
string |
9 |
12 |
4 |
Bilkörtid etapp 0:2 tim + min |
|
|
|
|
Kollaaktid_etapp_0_2 |
1 |
string |
13 |
16 |
4 |
Kollåktid etapp 0:2 tim + min |
|
|
|
|
Vaentetid_etapp_0_2 |
1 |
string |
17 |
19 |
3 |
Väntetid. Etapp 0:2 tim + min |
|
|
|
|
Totalkostnad_etapp_0_2 |
1 |
string |
20 |
24 |
5 |
Totalkostnad etapp 0:2 kr + öre |
|
|
|
|
Skr_Dkr_2 |
1 |
string |
25 |
25 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Gaangtid_etapp_0_3 |
1 |
string |
26 |
29 |
4 |
Gångtid etapp 0:3 tim + min |
|
|
|
|
Bilkoertid_etapp_0_3 |
1 |
string |
30 |
33 |
4 |
Bilkörtid etapp 0:3 tim + min |
|
|
|
|
Kollaaktid_etapp_0_3 |
1 |
string |
34 |
37 |
4 |
Kollåktid etapp 0:3 tim + min |
|
|
|
|
Vaentetid_etapp_0_3 |
1 |
string |
38 |
40 |
3 |
Väntetid etapp 0:3 tim + min |
|
|
|
|
Totalkostnad_etapp_0_3 |
1 |
string |
41 |
45 |
5 |
Totalkostnad. Etapp 0:3 kr + öre |
|
|
|
|
Skr_Dkr_3 |
1 |
string |
46 |
46 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Gaangtid_etapp_0_4 |
1 |
string |
47 |
50 |
4 |
Gångtid etapp 0:4 tim + min |
|
|
|
|
Bilkoertid_etapp_0_4 |
1 |
string |
51 |
54 |
4 |
Bilkörtid etapp 0:4 tim + min |
|
|
|
|
Kollaaktid_etapp_0_4 |
1 |
string |
55 |
58 |
4 |
Kollåktid etapp 0:4 tim + min |
|
|
|
|
Vaentetid_etapp_0_4 |
1 |
string |
59 |
61 |
3 |
Väntetid etapp 0:4 tim + min |
|
|
|
|
Totalkostnad_etapp_0_4 |
1 |
string |
62 |
66 |
5 |
Totalkostnad. Etapp 0:4 kr + öre |
|
|
|
|
Skr_Dkr_4 |
1 |
string |
67 |
67 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
BIanka |
1 |
string |
68 |
78 |
11 |
BIanka |
|
|
|
|
Kort_9 |
1 |
string |
79 |
80 |
2 |
Kort 9 |
|
|
|
HEMX_1
|
UBNR |
1 |
string |
1 |
8 |
8 |
UBNR |
Ja |
|
|
|
ALT_NR |
1 |
string |
9 |
9 |
1 |
ALT_NR |
|
|
|
|
Samma_1 |
1 |
string |
10 |
10 |
1 |
Samma:1 |
|
|
|
|
Tot_tid_1 |
1 |
string |
11 |
14 |
4 |
Tot. Tid 1 |
|
|
|
|
Gaangtid_1 |
1 |
string |
15 |
18 |
4 |
Gångtid 1 |
|
|
|
|
Bilkoertid_1 |
1 |
string |
19 |
22 |
4 |
Bilkörtid 1 |
|
|
|
|
Kollkoertid_1 |
1 |
string |
23 |
26 |
4 |
Kollkörtid 1 |
|
|
|
|
Vaentetid_1 |
1 |
string |
27 |
29 |
3 |
Väntetid 1 |
|
|
|
|
tot_kostnad |
1 |
string |
30 |
34 |
5 |
Tot. Kostnad |
|
|
|
|
Skr_Dkr |
1 |
string |
35 |
35 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Samma_2 |
1 |
string |
36 |
36 |
1 |
Samma 2 |
|
|
|
|
Baatkost_lp_1 |
1 |
string |
37 |
39 |
3 |
Båtkost. Lp 1 |
|
|
|
|
Enkel_TOR |
1 |
string |
40 |
40 |
1 |
Enkel/TOR |
|
|
|
|
Bilkostnad_1 |
1 |
string |
41 |
44 |
4 |
Bilkostnad 1 |
|
|
|
|
Enkel_TOR_1 |
1 |
string |
45 |
45 |
1 |
Enkel/TOR |
|
|
|
|
Baatkost_pass_1 |
1 |
string |
46 |
48 |
3 |
Båtkost. Pass. 1 |
|
|
|
|
Enkel_TOR_2 |
1 |
string |
49 |
49 |
1 |
Enkel/TOR |
|
|
|
|
Baattid_1 |
1 |
string |
50 |
52 |
3 |
Baattid_1 |
|
|
|
|
Mat_1 |
1 |
string |
53 |
53 |
1 |
Mat 1 |
|
|
|
|
Samma_3 |
1 |
string |
54 |
54 |
1 |
Samma_3 |
|
|
|
|
Zon_1 |
1 |
string |
55 |
58 |
4 |
Zon 1 |
|
|
|
|
Zon_2 |
1 |
string |
59 |
62 |
4 |
Zon 2 |
|
|
|
|
Tot_tid_3 |
1 |
string |
63 |
66 |
4 |
Tot. Tid 3 |
|
|
|
|
Gaangtid_3 |
1 |
string |
67 |
70 |
4 |
Gångtid 3 |
|
|
|
|
Bilkoertid_3 |
1 |
string |
71 |
74 |
4 |
Bilkörtid 3 |
|
|
|
|
Kollkoertid_3 |
1 |
string |
75 |
78 |
4 |
Kollkörtid 3 |
|
|
|
|
Kortnr_1 |
1 |
string |
79 |
80 |
2 |
Kortnr 1 |
|
|
|
HEMX_2
|
UBNR |
1 |
string |
1 |
8 |
8 |
UBNR |
Ja |
|
|
|
Vaentetid_3 |
1 |
string |
9 |
11 |
3 |
Väntetid 3 |
|
|
|
|
Totkostnad_3 |
1 |
string |
12 |
16 |
5 |
tot. Kostnad 3 |
|
|
|
|
Skr_Dkr_3 |
1 |
string |
17 |
17 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Samma_4 |
1 |
string |
18 |
18 |
1 |
Samma 4 |
|
|
|
|
Tot_tid_4 |
1 |
string |
19 |
22 |
4 |
Tot. Tid 4 |
|
|
|
|
Gaangtid_4 |
1 |
string |
23 |
26 |
4 |
Gångtid 4 |
|
|
|
|
Bilkoertid_4 |
1 |
string |
27 |
31 |
5 |
Bilkörtid 4 |
|
|
|
|
Kollkoertid_4 |
1 |
string |
32 |
35 |
4 |
Kollkörtid 4 |
|
|
|
|
Vaentetid_4 |
1 |
string |
36 |
38 |
3 |
Väntetid 4 |
|
|
|
|
Tot_kostnad_4 |
1 |
string |
39 |
43 |
5 |
Tot. Kostnad 4 |
|
|
|
|
Skr_Dkr_4 |
1 |
string |
44 |
44 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Samma_5 |
1 |
string |
45 |
45 |
1 |
Samma: 5 |
|
|
|
|
Tidig_svar |
1 |
string |
46 |
46 |
1 |
Tidig. svar |
|
|
|
|
Baatkost_lp_2 |
1 |
string |
47 |
49 |
3 |
Båtkost. Lp 2 |
|
|
|
|
Tidig_svar_2 |
1 |
string |
50 |
50 |
1 |
Tidig. svar |
|
|
|
|
Bilkost_2 |
1 |
string |
51 |
54 |
4 |
Bilkost:2 |
|
|
|
|
Tidig_svar_3 |
1 |
string |
55 |
55 |
1 |
Tidig. svar |
|
|
|
|
Baatkost_lp_1 |
1 |
string |
56 |
58 |
3 |
Båtkost. Lp 1 |
|
|
|
|
Baattid_2 |
1 |
string |
59 |
61 |
3 |
båttid:2 |
|
|
|
|
Mat_2 |
1 |
string |
62 |
62 |
1 |
Mat |
|
|
|
|
Samma_6 |
1 |
string |
63 |
63 |
1 |
Samma: 6 |
|
|
|
|
Tot_tid_6 |
1 |
string |
64 |
67 |
4 |
tot. Tid 6 |
|
|
|
|
Gaangtid_6 |
1 |
string |
68 |
71 |
4 |
Gångtid 6 |
|
|
|
|
Bilkoertid_6 |
1 |
string |
72 |
75 |
4 |
Bilkörtid 6 |
|
|
|
|
Blanka |
1 |
string |
76 |
78 |
3 |
blanka |
|
|
|
|
Kort_2 |
1 |
string |
79 |
80 |
2 |
Kort 2 |
|
|
|
HEMX_3
|
UBNR |
1 |
string |
1 |
8 |
8 |
UBNR |
Ja |
|
|
|
Kollkoertid_6 |
1 |
string |
9 |
12 |
4 |
Kollkörtid:6 |
|
|
|
|
Vaentetid_6 |
1 |
string |
13 |
15 |
3 |
väntetid: 6 |
|
|
|
|
tot_kostnad_6 |
1 |
string |
16 |
20 |
5 |
tot. Kostnad : 6 |
|
|
|
|
Skr_Dkr |
1 |
string |
21 |
21 |
1 |
Skr/Dkr |
|
|
|
|
Vaentetid_7 |
1 |
string |
22 |
24 |
3 |
Vaentetid_7 (vet ej om detta är korrekt) |
|
|
|
|
Knia |
1 |
string |
25 |
28 |
4 |
knia????? |
|
|
|
|
Rest |
1 |
string |
29 |
78 |
50 |
SD_KEU944D_HEMX_1 |
|
|
|
|
Kort_3 |
1 |
string |
79 |
80 |
2 |
Kort 3 |
|
|
|
BAT
|
UDHJ |
1 |
string |
1 |
1 |
1 |
1: Utresa, 2:Hemresa, 9:Bortfall(Bf) |
|
|
|
|
OPHOLD |
1 |
string |
2 |
2 |
1 |
1:<1tim, 2:>1tim, ej natt 3:övernattning |
|
|
|
|
DOEGN |
1 |
string |
3 |
4 |
2 |
Antal nätter; 97:97 eller fler; 98:vet ej 99:Bf |
|
|
|
|
FORMAL |
1 |
string |
5 |
6 |
2 |
Resans syfte 1-12 enl formulär, 88:vet ej, 99:Bf |
Ja |
|
|
|
ALENE |
1 |
string |
7 |
7 |
1 |
1: Resen ensam 2: reser i sällskap |
|
|
|
|
BIL |
1 |
string |
8 |
8 |
1 |
0: landgångspass 1: reser i en bil 2: i flera bilar |
|
|
|
|
ANTBIL |
1 |
string |
9 |
9 |
1 |
Antal bilar i sällskapet 98:vet ej 99:Bf |
|
|
|
|
ANTPER |
1 |
string |
10 |
11 |
2 |
Antal personer i sällskapet 97: >97 ,98:vet ej |
|
|
|
|
ANTBOERN |
1 |
string |
12 |
13 |
2 |
Antal barn i sällskapet |
|
|
|
|
PRIVAT |
1 |
string |
14 |
14 |
1 |
1: Privat sällskap 2: ej privat sällskap |
|
|
|
|
TRATIL |
1 |
string |
15 |
15 |
1 |
Färdsätt till båten 1-9 enligt formulär |
|
|
|
|
TRAFRA |
1 |
string |
16 |
16 |
1 |
Färdsätt från båten |
|
|
|
|
MEDBIL |
1 |
string |
17 |
17 |
1 |
1:Bil med på färjan om landgångspass |
|
|
|
|
MAALHJ |
1 |
string |
18 |
20 |
3 |
Resmålzon om hemresa 1-999 |
|
|
|
|
MAALUD |
1 |
string |
21 |
23 |
3 |
Resrnålzon om utresa 1-999 |
|
|
|
|
TILHJ |
1 |
string |
24 |
24 |
1 |
Om hemresa: 1: åker direkt hem 2: ej direkt |
|
|
|
|
HJEM |
1 |
string |
25 |
27 |
3 |
Hemortszon 1-999 |
|
|
|
|
FRAHJ |
1 |
string |
28 |
28 |
1 |
1: start från hemort 2: start från annat ställe |
|
|
|
|
STED |
1 |
string |
29 |
31 |
3 |
Zon för annat ställe 1-999 |
|
|
|
|
HJINT |
1 |
string |
32 |
32 |
1 |
Adresskvalitet 1-9 orn uttagen till hemintervju |
|
|
|
|
BRO_FAELLES |
1 |
string |
33 |
33 |
1 |
1:Till för både logit- och grav.modell2: end grav |
|
|
|
|
RES |
1 |
string |
34 |
35 |
2 |
1 : intervju 2: fler kont. samma tur 3: fler k.an tur |
|
|
|
|
ART |
1 |
string |
36 |
36 |
1 |
1: landgång 2: Pbil 3: Busspass 4: bchauf 5: tåg |
Ja |
|
|
|
LINIE |
1 |
string |
37 |
38 |
2 |
11-61 linjekod (LB, DSB, etc) |
Ja |
|
|
|
TURNR |
1 |
string |
39 |
41 |
3 |
Turnummer |
Ja |
|
|
|
KONNR |
1 |
string |
42 |
43 |
2 |
Kontaktnummer |
Ja |
|
|
|
FULDINT |
1 |
string |
44 |
44 |
1 |
1: normal intervju 2: fullständig intervju |
|
|
|
|
AFG |
1 |
string |
45 |
45 |
1 |
1: avgång från Danmark 2: från Sverige |
|
|
|
|
KOEN |
1 |
string |
46 |
46 |
1 |
1: man 2: kvinna |
|
|
|
|
ALDER |
1 |
string |
47 |
48 |
2 |
Bedömd ålder |
|
|
|
|
DAG |
1 |
string |
49 |
50 |
2 |
Datum i resp månad |
|
|
|
|
MAANED |
1 |
string |
51 |
52 |
2 |
Månad |
|
|
|
|
INTBOG |
1 |
string |
53 |
53 |
1 |
1: dansk intervjuare 2: svensk 3: vet ej |
|
|
|
|
INTNX |
1 |
string |
54 |
58 |
5 |
Intervjuarnummer |
|
|
|
|
NSTOR |
1 |
string |
59 |
62 |
4 |
Antal turer på linjen totalt |
|
|
|
|
NSMAA |
1 |
string |
63 |
63 |
1 |
Antal utvalda turer |
|
|
|
|
NYUF |
1 |
string |
64 |
68 |
5 |
Uppräkningsfaktor |
|
|
|
|
HVHE |
1 |
string |
69 |
69 |
1 |
1 :Vardag 2: lördag+helgdag |
|
|
|
|
MMA |
1 |
string |
70 |
70 |
1 |
1: tur 0500-1200 2: 1200-1700 3:1700-2900 |
|
|
|
|
GUF |
1 |
string |
71 |
73 |
3 |
Gammal uppräkningsfaktor |
|
|
|
TUR
|
ART |
1 |
string |
1 |
1 |
1 |
1: landgång 2: Pbil 3:Busspass 4: bchauf 5: tåg |
|
|
|
|
LINIE |
1 |
string |
2 |
3 |
2 |
11-61 linjekod (LB, DSB, etc) |
|
|
|
|
TURNR |
1 |
string |
4 |
6 |
3 |
Turnummer |
|
|
|
|
MAANED |
1 |
string |
7 |
8 |
2 |
Månad |
|
|
|
|
DAG |
1 |
string |
9 |
10 |
2 |
Datum |
|
|
|
|
KL1 |
1 |
string |
11 |
12 |
2 |
Avgångstid timme |
|
|
|
|
KL2 |
1 |
string |
13 |
14 |
2 |
Avgångstid minuter |
|
|
|
|
AFG |
1 |
string |
15 |
15 |
1 |
1: avgång från Danmark 2: från Sverige |
|
|
|
|
SV |
1 |
string |
16 |
16 |
1 |
1: Sommar 2: Vinter |
|
|
|
|
HVHE |
1 |
string |
17 |
17 |
1 |
1:Vardag 2: lördag+helgdag |
|
|
|
|
MMA |
1 |
string |
18 |
18 |
1 |
1: tur 0500-1200 2: 1200-1700 3:1700-2900 |
|
|
|
|
FAELLES |
1 |
string |
19 |
19 |
1 |
1:Till för både logit- och grav.modell2: end grav |
|
|
|
|
RR |
1 |
string |
20 |
23 |
4 |
Antal resenärer enligt styrman |
|
|
|
|
RO |
1 |
string |
24 |
27 |
4 |
Anral resenärer enligt SCB/DS |
|
|
|
|
RB |
1 |
string |
28 |
30 |
3 |
Antal resenärer i bil/buss |
|
|
|
|
GF |
1 |
string |
31 |
32 |
2 |
Urvalsfraktion |
|
|
|
|
KO |
1 |
string |
33 |
34 |
2 |
Antal kontakter |
|
|
|
|
R04 |
1 |
string |
35 |
36 |
2 |
Kontakter rned språksvårigheter |
|
|
|
|
R05 |
1 |
string |
37 |
38 |
2 |
Antal som ej ska med båten |
|
|
|
|
R06 |
1 |
string |
39 |
40 |
2 |
Personal |
|
|
|
|
R07 |
1 |
string |
41 |
42 |
2 |
Redan kontaktade på samma tur |
|
|
|
|
R08 |
1 |
string |
43 |
44 |
2 |
Kontaktade på landgång men åker bil |
|
|
|
|
R09 |
1 |
string |
45 |
46 |
2 |
Antal vägrare |
|
|
|
|
R10 |
1 |
string |
47 |
48 |
2 |
Vägrare pga annan i sällsk kontaktad samma tur |
|
|
|
|
R11 |
1 |
string |
49 |
50 |
2 |
Vägrare pga sälls kontaktat på utresa |
|
|
|
|
R12 |
1 |
string |
51 |
52 |
2 |
Vägrare pga kontaktad på annan tur/returresa |
|
|
|
|
R13 |
1 |
string |
53 |
54 |
2 |
Ofullständiga intervjuer |
|
|
|
|
R14 |
1 |
string |
55 |
56 |
2 |
Kasserade av andra skäl |
|
|
|
|
F1 |
1 |
string |
57 |
65 |
9 |
Definitiv rederiuppgift (antal pass) |
|
|
|
|
PERS_BIL |
1 |
string |
66 |
74 |
9 |
personer per bil |
|
|
|
|
KFAKT |
1 |
string |
75 |
83 |
9 |
Vikt för uppräkning, Korrektionsfaktor* 1000 |
|
|
|
|
NSTOR |
1 |
string |
84 |
87 |
4 |
Antal turer på linjen totalt |
|
|
|
|
NSMA |
1 |
string |
88 |
88 |
1 |
Antal utvalda turer |
|
|
|
|
NYUF |
1 |
string |
89 |
93 |
5 |
Uppräkningsfaktor |
|
|
|