![bild](/Arkis/Content/images/types/Karta32.gif)
Karta/ritning
["Reglering av Tegelbacken samt omläggning av sammanbindningsbanan |mellan centralstationen och norra tunnelmynningen å Södermalm.- Skala |1:500. Pl.1." Plan (bl.1).- "Pl.2". Profil. Skala 1:1000, 1:100 |(bl.2).- "Ritning till gatuviadukt vid Tegelbacken. Skala 1:200, |1:50.- Pl.3, Pl.4." Plan, sektioner (bl.3,4).- "Karta över markområden |mellan Klara Mälarstrand och S:t Eriksbron.- Skala 1:1000.- Pl.5." |(bl.5).- "Karta över markområden å Riddarholmen.- Skala 1:1000.- |Pl.6." (bl.6)- "Karta över markområden vid Ersta och Östberga inom |Brännkyrka församling.- Skala 1:4000- Pl.7" (bl.7).- "Kungl. |byggnadsstyrelsens ritning till sammanbindningsbanans förande under |socialstyrelsens hus å Riddarholmen- Stockholm den 11 juni 1938. |W.Törn," Plan och sektioner. Skala 1:200, 1:50.- "Pl.8." (bl.8).- |"Överviktskarta, visande hamn- och industrispår inom de södra |stadsdelarna.- Skala 1:20.000.- Pl.9" (bl.9).- "Stadsplanenämndens |förslaqg till Tegelbackens framtida ordnande och ny gatuled Tegelbacken-|Köttorget.- Skala 1:1000.- Pl.10." Plan (bl.10).- "Pl.11." Profil. |Skala 1:1000, 1:100 (bl.11)..- "Kungl. järnvägsstyrelsens förslag till |Tegelbackens framtida ordnande.- Skala 1:1000. Pl.12" (bl.12.).- |Sydvästra förstadsbanans inledande till Slussen i samband med |stambananans kvarliggande i nuvarande tunneln under Södermalm.- Skala |1:1000.- Pl.13" Plan (bl.13).- "Skala 1:1000, 1:100.- Pl.14" Profil |(bl.14).- "Tillhör avtal av den 21 november 1938 mellan kungl. |järnvägsstyrelsen och Stockholms stad" (bl.1-14). [Format: 80 x 450; |51 x 215; 71 x 100; 72 x 210; 51 x 72; 25 x 50; 55 x 90; 26 x 40; 74 x |196; 55 x 239; 74 x 220; 72 x 137; 55 x 156.] Tillhör järnvägstyr:s |und.
Basic data
|
|
Topics
|
Control
|